Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

SRI NAWAR FM ENTERTAINMENT

Menawarkan khidmat DJ Karaoke Sound System di semua majlis. Mempunyai set P/A System yang boleh dipercayai dan berjenama. Sila hubungi : DJ Nasrie 019-6863144. Sila layari http://srinawarfm.blogspot.com
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ISMMA

18 Sekolah Projek Angkat Terbabit
ISMMA Anjur Latihan Biola, Tarian

PERINGGIT, 23 Mac - Institut Seni Malaysia Melaka (ISMMA) telah mengadakan latihan intensif berkumpulan iaitu biola dan tarian kepada pelajar sekolah projek angkat seni budaya ISMMA, baru-baru ini.

Seramai 100 orang pelajar dari 18 buah sekolah projek angkat ISMMA telah mengikuti latihan tersebut yang diadakan bersempena cuti sekolah minggu lalu.
Latihan telah bermula dari jam 9 pagi hingga 2 petang bertempat di Dewan Galeri Ketua Menteri, Bukit Peringgit dan di ISMMA.
Matlamat utama latihan ini adalah untuk meningkatkan lagi prestasi pelajar seterusnya menyediakan para pelajar bagi persembahan orkestra Institut Seni Malaysia Melaka bagi tahun 2009.
Para pelajar ini juga dilatih bagi membentuk kumpulan kesenian di peringkat sekolah.
Program ini juga dapat mengisi masa lapang para pelajar di samping dapat membina displin, pemantapan jatidiri dan tahap kemahiran masing– masing.
Ini juga bertujuan untuk memberi keyakinan diri kepada para pelajar dalam membuat persembahan di sekolah seperti Hari Guru, Hari Ko – Kurikulum dan majlis–majlis anjuran Kerajaan Negeri Melaka.

*GB 4B sri Nawar menyambut baik apa yg dilakukan oleh pihak ISMMA,akan tetapi adakah pihak ISMMA mengajar/memberi latihan kepada para belia ?....Dalam 3 bulan yg lepas saya pergi berjumpa dgn puan Noriah (cikgu alat muzik ISMMA),so dia berjanji akan memberitahu bila dan masa untuk kami belajar main biola,dsb.adalah sangat mengecewakan sampai sekarang masih belum ada tindakan dari pihaknya.

No comments: